|
741 |
User Generated Content im Social Web Altmann, Myrian-Natalie. - Berlin : Lit, 2011
|
|
|
742 |
Varieties of friendship Göttingen : V & R Unipress, 2011
|
|
|
743 |
Vertrauen in China Linggi, Dominik. - Wiesbaden : VS-Verl., 2011, 1. Aufl.
|
|
|
744 |
Vertrautheit und Gewohnheit - die Bindung an die Tageszeitung Kappe, Petra. - Essen : Klartext, 2011, 1. Aufl.
|
|
|
745 |
Vicarious intergroup contact effects Mazziotta, Agostino, 2011
|
|
|
746 |
Vision that matters Geise, Stephanie. - Wiesbaden : VS-Verl., 2011, 1. Aufl.
|
|
|
747 |
Wissenschaftliche Mediennutzung Irmer, Marion. - Berlin : Lit, 2011
|
|
|
748 |
You should not or you must not Lücke, Bastian, 2011
|
|
|
749 |
An econometric analysis of concerns about terrorism Müller, Cathérine, 2010
|
|
|
750 |
Audiovisuelle Metaphern Fahlenbrach, Kathrin. - Marburg : Schüren, 2010, 1. Aufl.
|
|