|
91 |
Serious Games for Global Education Müller, Claudia. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017
|
|
|
92 |
Serious games for global education Müller, Claudia. - Frankfurt am Main : Peter Lang, [2017]
|
|
|
93 |
The language of discrimination Stollznow, Karen. - Muenchen : LINCOM GmbH, 2017
|
|
|
94 |
The structure of lexical frames Gerdeißen, Stephanie Elisabeth, 2017
|
|
|
95 |
Towards a cultura franca Böttcher, Jeannette U.. - Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, [2017]
|
|
|
96 |
Towards a Cultura Franca Böttcher, Jeannette U.. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017
|
|
|
97 |
Understanding Chinese EFL Teachers' Beliefs and Practices in the Textbook-Based Classroom Zhang, Xiaodong. - Bern : Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017
|
|
|
98 |
Conversational Writing Jonsson, Ewa. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2016
|
|
|
99 |
[Das berufliche Selbstverständnis als Determinante des professionellen Handelns im Englischunterricht an berufsbildenden Schulen] Das berufliche Selbstverständnis als Determinante des professionellen Handelns Maltritz, Mandy. - Bielefeld : wbv, 2016, [1. Auflage]
|
|
|
100 |
Diatopische Varietäten im Englischunterricht Kruse, Silvie. - Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2016
|
|