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Market integration and market structure in the European soft drinks industry: always Coca-Cola? Matraves, Catherine. - Berlin, 1999
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Mehr als ein Nullsummenspiel? Die neue Standortkonkurrenz zwischen Ost und West Dörr, Gerlinde. - Berlin, 1999
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Mehr als ein Nullsummenspiel? Die neue Standortkonkurrenz zwischen Ost und West Dörr, Gerlinde. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 1999
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Monitored finance, usury and credit rationing Tröge, Michael. - Berlin, 1999
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Multiproduct competition, learning by doing and price-cost margins over the product life cycle: evidence from the DRAM industry Siebert, Ralph. - Berlin, 1999
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New product introduction by incumbent firms Siebert, Ralph. - Berlin, 1999
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Räumliche Wirkungen der Globalisierung in Deutschland Lammers, Konrad. - Hamburg : Hamburg Institute of International Economics (HWWA), 1999
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Raum für starke Köpfe? Regionalmarketing im Meinungsbild Prosch, Bernhard. - Nürnberg, 1999
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Regulating complementary input supply: production cost correlation and limited liability Jansen, Jos. - Berlin, 1999
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Standortwahl als Franchisingproblem Haucap, Justus. - Berlin, 1999
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