|
101 |
Wirksamkeit präventiver Interventionen zur sozio-emotionalen Förderung bei Kindern und Jugendlichen mit Migrationshintergrund Schulz, Sebastian. - Jena, [2016?]
|
|
|
102 |
Work-family interface among families with work separation: testing the spillover and crossover effect of work-family interference on personal and family domain Zulaifah, Emi. - Leipzig, [2016]
|
|
|
103 |
A developmental perspective on the importance of context in emotion perception Rajhans, Purva. - Heidelberg, 2015
|
|
|
104 |
Angst vor dem Tod - kann man sie verlieren? Scherrer, Larissa. - Kröning : Asanger, 2015
|
|
|
105 |
Assessment of Problem Solving Skills by means of Multiple Complex Systems – Validity of Finite Automata and Linear Dynamic Systems Fischer, Andreas. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|
|
106 |
Assessment of problem solving skills by means of multiple complex systems Fischer, Andreas, 2015
|
|
|
107 |
Autoritarismus, soziale Dominanzorientierung und implizites Machtmotiv im Kontext terrorismusbezogener Bewertungen Jirschitzka, Jens, [2015]
|
|
|
108 |
(Be)Come as you are: conditions and consequences of dynamics of long-term personality change Mund, Marcus, 2015
|
|
|
109 |
Behavioural, visual, and electrophysiological correlates of infant reasoning about others´ intentional actions Schönebeck, Maria, 23.04.2015
|
|
|
110 |
Belastungen, Erziehung und Konfliktverhalten von Eltern mit Kindern im Vorschulalter Stoltze, Kathrin, 2015
|
|