|
101 |
Analyse von Wirkungspotentialen der Markentradition als Basis des Markenmanagements Bachmann, Frank. - Göttingen : Cuvillier, 2010, 1. Aufl.
|
|
|
102 |
Economic Choices and Status: Measuring Preferences for Income Rank Mujcic, Redzo. - Bonn : Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit GmbH, 2010
|
|
|
103 |
Einsatz und Nutzen von Business Intelligence in Unternehmen Quaing, Boris. - Hamburg : Kovač, 2010
|
|
|
104 |
Income, happiness, and the disutility of labor Knabe, Andreas. - Berlin : Freie Univ., 2010
|
|
|
105 |
Investment decisions of private households and the role of financial advice Borgsen, Sina, 2010
|
|
|
106 |
Nutzen Krause, Detlef. - Marburg : Metropolis-Verl., 2010
|
|
|
107 |
On negatively interdependent preferences in rent-seeking contests Risse, Sina, 2010
|
|
|
108 |
Placebo-Effekte im Marketing Fell, Anja. - Wiesbaden : Gabler, 2010, 1. Aufl.
|
|
|
109 |
Vom Nutzen der Wissenschaft Stuttgart : Steiner, 2010
|
|
|
110 |
Vom Zweck des Nutzens Prieß, Wolf. - Norderstedt : Books on Demand, 2010
|
|