|
99921 |
Dependency of the impacts of geoengineering on the stratospheric sulfur injection strategy – Part 1: Intercomparison of modal and sectional aerosol modules Enthalten in Atmospheric chemistry and physics Bd. 22, 2022, Nr. 1: 93-118. 26 S.
|
|
|
99922 |
Fused deposition modeling of polypropylene-aluminium silicate dihydrate microcomposites Enthalten in e-Polymers Bd. 22, 2022, Nr. 1: 87-98. 12 S.
|
|
|
99923 |
Anachronismen als Widerparte des Historisierens Enthalten in KulturPoetik Bd. 22, 2022, Nr. 1: 80-98
|
|
|
99924 |
Testing Drives Learning? Enthalten in Journal für LehrerInnenbildung Bd. 22, 2022, Nr. 1: 78-87
|
|
|
99925 |
The excavation of the 2018 Xuewei tomb No. 1 in Reshui cemetery, Dulan County, Qinghai Enthalten in Chinese archaeology Bd. 22, 2022, Nr. 1: 77-93. 17 S.
|
|
|
99926 |
On nilpotent automorphism groups of function fields Enthalten in Advances in geometry Bd. 22, 2022, Nr. 1: 69-78. 10 S.
|
|
|
99927 |
Performance of the 2016 diagnostic criteria for fibromyalgia in a tertiary care pain rehabilitation setting: a diagnostic accuracy study Enthalten in Scandinavian journal of pain Bd. 22, 2022, Nr. 1: 67-76. 10 S.
|
|
|
99928 |
Der Historismus als Zeitfigur Enthalten in KulturPoetik Bd. 22, 2022, Nr. 1: 66-79
|
|
|
99929 |
Prüfungsevaluationen und damit verbundene Feedbackgespräche. Wie sie zur Hochschulentwicklung beitragen können Enthalten in Journal für LehrerInnenbildung Bd. 22, 2022, Nr. 1: 66-76
|
|
|
99930 |
Mythos Eignungsprüfung. Kunst – Leistung – hochschulische Prüfungspraxis Enthalten in Journal für LehrerInnenbildung Bd. 22, 2022, Nr. 1: 56-65
|
|