|
99941 |
Revisiting the Warburg effect : historical dogma versus current understanding Vaupel, Peter. - Mainz : Universitätsbibliothek der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, 2021
|
|
|
99942 |
Revue und Recherche: Jade Montserrats Performance „Shadowing Josephine“ (2013) Hanstein, Ulrike. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2021
|
|
|
99943 |
Reward versus nonreward sensitivity of the medial versus lateral orbitofrontal cortex relates to the severity of depressive symptoms Xie, Chao. - Potsdam : Universität Potsdam, 2021
|
|
|
99944 |
Rewarding behavior with a sweet food strengthens its valuation Bauer, Jan M.. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2021
|
|
|
99945 |
Rewiring cyanobacterial photosynthesis by the implementation of an oxygen-tolerant hydrogenase Lupacchini, Sara. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2021
|
|
|
99946 |
Rezension zu: Gombis, Timothy G.: Power in Weakness : Paul's transformed vision for ministry. William B. Eerdmans Publishing Company 2021 Bowden, Andrew. - Mainz : Universitätsbibliothek der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, 2021
|
|
|
99947 |
Rezension zu: Großbölting, Thomas (Hrsg.). Contergan : Hintergründe und Folgen eines Arzneimittel-Skandals. Göttingen 2017 Prüll, Livia. - Mainz : Universitätsbibliothek der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, 2021
|
|
|
99948 |
Rezension zu: Körner, B., Lemme, M., Ofner, S., von der Recke, T., Seefeldt, C. & Thelen, H. (Hrsg.) (2019). Neue Autorität – das Handbuch. Konzeptionelle Grundlagen, aktuelle Arbeitsfelder und neue Anwendungsgebiete. Mit einem Vorw. v. Omer, H. & von Schlippe. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht Niggemann, Jan. - Berlin : Alice Salomon Hochschule Berlin, 2021
|
|
|
99949 |
Rezension zu: Rezension zu: Degener, Lea/ Kunstreich, Timm/ Lutz, Tilmann/ Mielich, Sinah/ Muhl, Florian/ Rosenkötter, Wolfgang/ Schwagereck, Jorrit (Hrsg.): Dressur zur Mündigkeit? Über die Verletzung von Kinderrechten in der Heimerziehung, Beltz Juventa, Basel 2020. Bardorf, Felix. - Berlin : Alice Salomon Hochschule Berlin, 2021
|
|
|
99950 |
Rezension zu: Stetsenko. Anna (2016). The Transformative Mind. Expanding Vygotsky’s Approach to Development and Education. Cambridge University Press Manderbach, Till. - Berlin : Alice Salomon Hochschule Berlin, 2021
|
|