|
|
Link zu diesem Datensatz
|
https://d-nb.info/1006028293
|
|
Titel
|
Analysis of GIS-Software – a GIS software market survey in the business to consumer (B2C) and business to business (B2B) market : Design and development of a criteria catalogue built up on a classification pattern refer to professional GIS-(Geographical Information Systems) desktop software / Ondrej Horsky
|
|
Person(en)
|
Horsky, Ondrej (Verfasser)
|
|
Verlag
|
München : GRIN Verlag GmbH
|
|
Zeitliche Einordnung
|
Erscheinungsdatum: 2007
|
|
Umfang/Format
|
Online-Ressource
|
|
Persistent Identifier
|
URN: urn:nbn:de:101:1-2010082131513
|
|
URL
|
http://www.grin.com/e-book/80067/analysis-of-gis-software-a-gis-software-market-survey-in-the-business (Verlag)
|
|
ISBN/Einband/Preis
|
978-3-638-82512-2
|
|
Anmerkungen
|
Lizenzpflichtig. - Vom Verlag als Druckwerk on demand angeboten
|
|
Sachgruppe(n)
|
650 Management
|