Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Ergebnis der Suche nach: "Leigh"
![]() |
|
Link zu diesem Datensatz | https://d-nb.info/1351153072 |
Titel | Intentional scaffolding of advising, mentoring, and wise intervention programming in the 1st year experience promotes student resilience in the face of a global pandemic: a case study of STEM student responses to college and COVID-19 stressors / by M. Leslie Wade Zorwick, Veronica Kinoshita, Leigh Lassiter-Counts, Matthew Moran, Laura MacDonald |
Person(en) |
Zorwick, M. Leslie Wade (Verfasser) Kinoshita, Veronica (Verfasser) Lassiter-Counts, Leigh (Verfasser) Moran, Matthew (Verfasser) MacDonald, Laura (Verfasser) |
Organisation(en) | SpringerLink (Online service) (Sonstige) |
Umfang/Format | 1 Online-Ressource. |
Persistent Identifier |
URN: urn:nbn:de:101:1-2412142119291.120715574095 DOI: 10.1007/s11422-024-10230-6 |
URL | https://doi.org/10.1007/s11422-024-10230-6 |
Zeitliche Einordnung | Erscheinungsdatum: 2024 |
DDC-Notation | 155.9 (maschinell ermittelte DDC-Kurznotation) |
Sprache(n) | Englisch (eng) |
Beziehungen | Enthalten in: Cultural studies of science education (28.9.2024: 1-27) |
Sachgruppe(n) | 150 Psychologie |
Online-Zugriff | Archivobjekt öffnen |
