|
1 |
Analysis of the global eSports market: value chain, business models and developments Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
2 |
Comparison of the 2022 Soccer World Cup in Qatar with the 2024 European Soccer Championship in Germany from a sustainability perspective Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
3 |
Gender Marketing : die Berücksichtigung von geschlechtsspezifischen Unterschieden bei männlichen und weiblichen Zielgruppen Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
4 |
Interdisziplinäre Anwendung des supervised machine learning für nachfragerbezogene Analysen im Marketing Muth, Manuel. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
5 |
Neural networks within generative AI: a review from a marketing research perspective Muth, Manuel. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
6 |
Sponsorship of the 2024 European Soccer Championship in Germany: overview, perspectives, special features and developments Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
7 |
The case of the soccer world cup 2022 in Qatar and sustainability: comparison of FIFA's plan (target) and public perception (actual) Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2024
|
|
|
8 |
The application of machine learning for demand prediction under macroeconomic volatility: a systematic literature review Enthalten in Management review quarterly 6.6.2024: 1-44
|
|
|
9 |
Der Einfluss steigender Zuschauerzahlen nach den COVID-19-bedingten Geisterspielen auf den Heimvorteil in der Fußball-Bundesliga Stickel, Aisha. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2023
|
|
|
10 |
Der Heimvorteil in der Fußball-Bundesliga - Empirische Analyse zur Entwicklung des Heimvorteils nach den pandemiebedingten Geisterspielen Nufer, Gerd. - Reutlingen : Hochschule Reutlingen, 2023
|
|