|
1 |
Förderung von selbstreguliertem Lernen im schulischen Kontext Kistner, Saskia. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
2 |
Investigating visual working memory Arend, Anna Marie. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
3 |
Emotionsregulation beim Lernen Engelmann, Petra Anna Maria. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2019
|
|
|
4 |
Ankereffekte im Strafprozess Nickolaus, Christoph. - Baden-Baden : Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2018, 1. Auflage
|
|
|
5 |
I feel, therefore I learn – Effectiveness of affect induction interventions and possible covariates on learning outcomes Münchow, Hannes. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
6 |
Understanding Dynamic Systems and Non-linearity Fischer, Helen. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
7 |
Konvention und Konstruktion Walther, Christina. - Jena : Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek Jena, 2015
|
|
|
8 |
Characteristics and neuronal correlates of superior memory performance Konrad, Boris Nikolai. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2014
|
|
|
9 |
Configuration-centered positional priming of visual pop-out search Gökçe, Ahu. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2014
|
|
|
10 |
The effect of similarity on evaluative priming: Higher similarity predicts stronger congruency effects Burghardt, Juliane. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2014
|
|