|
1 |
Do higher education students have the means to learn during the Covid-19 pandemic? Student demands for distance learning in a suddenly digital landscape Enthalten in Journal for educational research online Bd. 14, 2022, Nr. 1: 174-185
|
|
|
2 |
Hochbegabung Ziegler, Albert. - Stuttgart : UTB GmbH, 2018, 3. erw. Auflage
|
|
|
3 |
Hochbegabung Ziegler, Albert. - Stuttgart : UTB GmbH, 2017, 2. veränd. Auflage
|
|
|
4 |
Online Mentoring as an Extracurricular Measure to Encourage Talented Girls in STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics): An Empirical Study of One-on-One Versus Group Mentoring Stöger, Heidrun. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2017
|
|
|
5 |
Systemic Gifted Education: A Theoretical Introduction Ziegler, Albert. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2017
|
|
|
6 |
Gifted Education in German-Speaking Europe Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2014
|
|
|
7 |
Die Triangulation von Impulsivität, Gewichtsstatus und Essverhalten bei 8-Jährigen Kluckner, Viktoria J.. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2013
|
|
|
8 |
Mentoring: Theoretische Hintergründe, empirische Befunde und praktische Anwendungen Lengerich : Pabst Science Publishers, 2009, 1. Auflage
|
|
|
9 |
Hochbegabung Ziegler, Albert. - Stuttgart : UTB GmbH, 2008, 1. Auflage
|
|
|
10 |
Hochbegabung Ziegler, Albert. - Stuttgart : UTB GmbH, 2008, 1. Aufl.
|
|