|
1 |
Fostering E-Tutor Competencies: An Integrated Approach for Higher Education Langesee, Lisa-Marie. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2025
|
|
|
2 |
Designing Conversational Learning Companions from a Value-centered Perspective Schlimbach, Ricarda. - Braunschweig : Technische Universität Braunschweig, 2024
|
|
|
3 |
The information content of deferred tax items Görlitz, Anna Miriam. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2024
|
|
|
4 |
Theorie und Praxis des Flipped Classrooms - Modell, Design und Evaluation Lerche, Jenny. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2021
|
|
|
5 |
Wie können intergenerationelles Lernen und Wissens(ver-)teilung in einer mehrgenerationalen Arbeitswelt gefördert werden? Langesee, Lisa-Marie. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2021
|
|
|
6 |
Knowledge Transfer in IS Offshoring Strasser, Artur. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2020
|
|
|
7 |
Enhancing Automation and Interoperability in Enterprise Crowdsourcing Environments Hetmank, Lars. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2016
|
|
|
8 |
Leveraging customer knowledge in open innovation processes by using social software Kruse, Paul. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2016
|
|
|
9 |
Managementprozess externer Unternehmenskommunikation über das Medium Corporate Blog Seifert, Stefanie. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2016
|
|
|
10 |
Offene Wissensteilung von Wissenschaftlern mittels Social Software Kalb, Hendrik. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2014
|
|