|
1 |
Translating the language of the Syrian Revolution (2011/12) Bader Eddin, Eylaf. - Berlin : De Gruyter, [2024]
|
|
|
2 |
Binomials in English/Polish company registration discourse Więcławska, Edyta. - Göttingen : V & R unipress, [2023]
|
|
|
3 |
[Evaluation einer Professionalisierungsmaßnahme zur Planung und Durchführung von inklusivem Unterricht im Fach Englisch vor dem Hintergrund des Universal Design for Learning im Rahmen des Praxissemesters] Evaluation einer Professionalisierungsmaßnahme für inklusiven Englischunterricht Böhm, Katharina. - Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2023
|
|
|
4 |
Reflective practice: a professional learning of English teachers Paudhal, Somy. - Muenchen : LINCOM GmbH, 2023
|
|
|
5 |
How Nepali English teachers enhance their English during their career: a narrative inquiry Paudyal, Rishi Ram. - Muenchen : LINCOM GmbH, 2022
|
|
|
6 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
7 |
The performativity of the intercultural speaker Beecroft, Raphaëlle. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
8 |
The translation of irony Moreno Giménez, Alícia. - Oxford : Peter Lang, [2022]
|
|
|
9 |
Zum Einsatz multimodaler Literatur im Englischunterricht Mustroph, Claudia. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
10 |
Aspekte einer Sprachendidaktik in wirtschaftswissenschaftlichen Masterstudiengängen Lehermeier, Daniel. - Giessen : VVB Laufersweiler Verlag, 2021, 1. Auflage
|
|