|
91 |
Expertise – Förderung von Lesekompetenz Artelt, Cordula. - Frankfurt : DIPF Frankfurt am Main, NP-Ablieferer, 2005
|
|
|
92 |
Expertise Förderung von Lesekompetenz Berlin : BMBF, Referat Publ., Internetred., 2005
|
|
|
93 |
Lernstrategien und Metakognition Münster : Waxmann, 2005
|
|
|
94 |
Bildungsstandards Artelt, Cordula. - München : Oldenbourg, 2004
|
|
|
95 |
Strategisches Lernen Artelt, Cordula. - Münster : Waxmann, 2000
|
|
|
96 |
An Individual Participant Data Meta-Analysis to Support Power Analyses for Randomized Intervention Studies in Preschool: Cognitive and Socio-Emotional Learning Outcomes Enthalten in Educational psychology review Bd. 37, 14.1.2025, Nr. 1, date:3.2025: 1-38
|
|
|
97 |
Fostering multiple document comprehension: motivational factors and its relationship with the use of self-study materials Enthalten in Zeitschrift für Erziehungswissenschaft Bd. 26, 28.6.2023, Nr. 3, date:6.2023: 727-750
|
|
|
98 |
Leseleistungen deutscher Schülerinnen und Schüler im internationalen Vergleich (PISA) Enthalten in Zeitschrift für Erziehungswissenschaft Bd. 5, 1.3.2002, Nr. 1, date:3.2002: 6-27
|
|
|
99 |
Longitudinal analysis using NEPS data Enthalten in Zeitschrift für Erziehungswissenschaft Bd. 26, 10.5.2023, Nr. 2, date:4.2023: 275-276
|
|
|
100 |
On the comparability of adults with low literacy across LEO, PIAAC, and NEPS. Methodological considerations and empirical evidence Enthalten in Large-scale assessments in education Bd. 8, 31.10.2020, Nr. 1, date:12.2020: 1-34
|
|