|
121 |
Developmental changes in source monitoring in 3- to 5-year-old children ; favorable conditions and factors relevant to early source monitoring Kraus, Uta, 2009
|
|
|
122 |
Didaktik der Erinnerung Schäfer, Christoph. - Münster : Waxmann, 2009
|
|
|
123 |
Die Effektivität eines lernerkontrollierten Lerntrainings Ihne, Michael. - Duisburg : WiKu, 2009
|
|
|
124 |
Die Rhetorik des Beispiels - die Beispielhaftigkeit der Rhetorik Bothe, Thorsten, 2009
|
|
|
125 |
Dissociating systems and subprocesses in human declarative memory Jäger, Theodor, 2009
|
|
|
126 |
Don't forget to remember - prospective memory across the lifespan Aberle, Ingo, 2009
|
|
|
127 |
Fehlerfreundlichkeit im Arbeitskontext Gartmeier, Martin, 2009
|
|
|
128 |
Hypermnesie Oeberst, Aileen, 2009
|
|
|
129 |
Knowing what the other knows Dehler, Jessica, 2009
|
|
|
130 |
Lernstildiagnose nach Kolb und Selbsterfahrung in Minipraxen Seipold, Matthias. - Göttingen : Sierke, 2009, 1. Aufl.
|
|