|
121 |
Teachers' Beliefs and Strategies when Teaching Reading in Multilingual Settings Bravo Granström, Monica. - Berlin : Logos Verlag, 2019
|
|
|
122 |
Teachers' beliefs and strategies when teaching reading in multilingual settings. Case studies in German, Swedish and Chilean grade 4 classrooms Bravo Granström, Monica. - Berlin : Logos Verlag, 2019
|
|
|
123 |
Teachers' Beliefs and Strategies when Teaching Reading in Multilingual Settings. Case Studies in German, Swedish and Chilean Grade 4 Classrooms Bravo Granström, Monica. - Weingarten : Pädagogische Hochschule Weingarten, 2019
|
|
|
124 |
Zieldimensionen für Multiplikatorinnen und Multiplikatoren früher MINT-Bildung Köller, Olaf. - Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2019
|
|
|
125 |
Arithmetische Grundlagen SPIELEnd fördern Leipzig : Universität Leipzig, 2018
|
|
|
126 |
Dealing with religious difference in kindergarten. An ethnographic study in religiously affiliated institutions Stockinger, Helena. - Münster : Waxmann, 2018
|
|
|
127 |
Der Einfluss individueller und sozialer Faktoren auf die Rechenleistung von Drittklässlerinnen und Drittklässlern Brandl, Jana. - Regensburg : Universitätsbibliothek Regensburg, 2018
|
|
|
128 |
Early science education – Goals and process-related quality criteria for science teaching Anders, Yvonne. - Opladen : Barbara Budrich Publishers, 2018
|
|
|
129 |
Frühe informatische Bildung - Ziele und Gelingensbedingungen für den Elementar- und Primarbereich Bergner, Nadine. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2018
|
|
|
130 |
Inhalte im Fokus – Mathematische Strategien entwickeln Benz, Christiane. - Bamberg : University of Bamberg Press, 2018
|
|