|
131 |
Getting at GET in world Englishes Bruckmaier, Elisabeth. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2017]
|
|
|
132 |
Inklusiver Englischunterricht am Gymnasium Springob, Jan. - Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, [2017]
|
|
|
133 |
Inter- und transkulturelles Lernen im Englischunterricht Anton, Daniela. - Heidelberg : Universitätsverlag Winter, [2017], [1. Auflage]
|
|
|
134 |
Lexical and conceptual awareness in L2 reading Schluer, Jennifer. - Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2017
|
|
|
135 |
Lexical appropriation in Australian aboriginal literature Lenz-Zemp, Katja. - Baden Baden : Tectum Verlag, [2017]
|
|
|
136 |
Newspapers, politics, and Canadian english Reuter, David. - Heidelberg : Universitätsverlag Winter, [2017], [1. Auflage]
|
|
|
137 |
[Peer scaffolding bei unterschiedlich zusammengesetzten Lernerpaaren während der fremdsprachigen Textarbeit] Peer-gestütztes fremdsprachiges Lesen und Leistungsheterogenität Olson, Agnes Madeleine. - Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, [2017]
|
|
|
138 |
Serious games for global education Müller, Claudia. - Frankfurt am Main : Peter Lang, [2017]
|
|
|
139 |
Simplicity and typological effects in the emergence of New Englishes Brunner, Thomas. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2017]
|
|
|
140 |
Symmetry breaking and symmetry restoration Napierała, Szymon J.. - Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2017
|
|