|
141 |
Lit 21 - New Literary Genres in the Language Classroom Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019
|
|
|
142 |
Lit 21 - New Literary Genres in the Language Classroom Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019
|
|
|
143 |
Living Language Teaching Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019, 0. Auflage
|
|
|
144 |
Migrations: Literary and Linguistic Aspects Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
145 |
Musical Intelligence and Its Impact on English Pronunciation Skills in the Process of Second Language Acquisition Kusz, Ewa. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
146 |
New Perspectives on Older Language Learners Neigert, Miriam. - Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019, 0. Auflage
|
|
|
147 |
New Perspectives on Older Language Learners Neigert, Miriam. - Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019, 0. Auflage
|
|
|
148 |
Offene Lernarrangements im Englischunterricht: Rekonstruktion, Konstruktion, Konkretion, Exemplifikation, Integration Thaler, Engelbert. - Augsburg : Universität Augsburg, 2019
|
|
|
149 |
On the Subject of English Widdowson, H. G.. - Berlin/Boston : De Gruyter, 2019, 1. Auflage
|
|
|
150 |
Peer-gestütztes fremdsprachiges Lesen und Leistungsheterogenität Olson, Agnes Madeleine. - Berlin : Peter Lang Verlag, 2019, digitale Originalausgabe
|
|