|
11 |
Sharing is daring - the role of trust and personality as antecedents for partizipation in the sharing economy Niebuhr, Christian. - [Aachen] : [Apprimus Verlag], [2019]
|
|
|
12 |
Stiftungsverbundene Unternehmen und Agency-Theorie Mühlbauer, Stefan J.. - Tübingen : Mohr Siebeck, [2018], [1. Auflage]
|
|
|
13 |
Access-basierter Konsum als Bestandteil der Sharing Economy Kabisreiter, Carina. - Hamburg : Verlag Dr.Kovač, 2017
|
|
|
14 |
Arbeitswert und Nachfrage Fehlberg, Frank. - Marburg : Metropolis-Verlag, 2017
|
|
|
15 |
Generation Unverbindlich Kurth, Daniel J.. - [München] : Franz Steiner Verlag, [2017], 1. Auflage
|
|
|
16 |
Interim Management aus Sicht des Prinzipal-Agenten-Ansatzes Heinrich, Claudia. - Wiesbaden : Springer Gabler, [2017]
|
|
|
17 |
Egoismus oder Altruismus? Ziesecke, Johannes. - Marburg, 2016
|
|
|
18 |
Entwicklungen in der Wirtschaftstheorie Wolters, Maximilian. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2016, 1. Auflage
|
|
|
19 |
Essays in microeconomics with applications in education, health and crime Westermaier, Franz. - Berlin, 2016
|
|
|
20 |
The politics of subjective well-being Kerner, Dominic. - Marburg : Metropolis-Verlag, 2016, [1. Aufl.]
|
|