|
11 |
Joint Discourse-aware Concept Disambiguation and Clustering Fahrni, Angela Petra. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
12 |
Unrestricted Bridging Resolution Hou, Yufang. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
13 |
Cultural Models Affecting Indian-English 'Matrimonials' and British-English Contact Advertisements with a View to Marriage: A Corpus-based Analysis Frey, Sandra. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|
|
14 |
Inklusion im Englischunterricht Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2015
|
|
|
15 |
Cognitive metaphors in political discourse in Malta and the case of EU-membership debate Petrica, Monica. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2014
|
|
|
16 |
Describing and teaching spoken English Dose, Stefanie. - Gießen : Universitätsbibliothek, 2014
|
|
|
17 |
Elemente einer kulturökologischen Sprach- und Literaturdidaktik für den Englischunterricht Härning, Alexander. - Augsburg : Universität Augsburg, 2014
|
|
|
18 |
Englisch lehren, lernen, erforschen Oldenburg : BIS-Verlag, 2014
|
|
|
19 |
Der Beitrag des „Primary and Elementary Métis Awareness Program“ zum interkulturellen Lernen im Englischunterricht in der Sekundarstufe I Bretzmann, Marcel. - Greifswald : Universitätsbibliothek Greifswald, 2013
|
|
|
20 |
Noticing in L2 writing Geist, Monika. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2013
|
|