|
2141 |
Sanierungsmanagement durch Kreditinstitute Becker, Wolfgang. - Bamberg : UF & C, Otto-Friedrich-Univ., 2005
|
|
|
2142 |
Studentenmarketing - eine Analyse der Attraktivität der studentischen Zielgruppe für deutsche Banken mit Beispielen aus dem Studentenmarketing US-amerikanischer Banken Miersch, Sandra. - Leipzig : Univ., Professur Bankwesen, 2005
|
|
|
2143 |
Testing for banking competition in Germany: evidence from saving banks Gischer, Horst. - Magdeburg : Univ., FEMM, 2005
|
|
|
2144 |
The Bundesbank's communictions strategy and policy conflicts with the federal government Siklos, Pierre L.. - Frankfurt (Oder) : Univ., Dep. of Economics, 2005
|
|
|
2145 |
The liquidity transformation of the banking sector in different financial systems and its macroeconomic implications Fecht, Falko, 2005
|
|
|
2146 |
The timing of Central Bank communication Ehrmann, Michael. - Frankfurt am Main : Europ. Central Bank, 2005
|
|
|
2147 |
Time series properties of a rating system based on financial ratios Krüger, Ulrich. - Frankfurt am Main : Dt. Bundesbank, Press and Public Relations Div., 2005
|
|
|
2148 |
Vorbereitung auf die Abschlussprüfung Bankkaufmann, Bankkauffrau Heiring, Werner. - Troisdorf : Bildungsverl. EINS, Gehlen, 2005, 3. Aufl.
|
|
|
2149 |
Was erwarte ich von einer Privatbank in der Zukunft? Würzburg : Fürstlich Castell'sche Bank, 2005
|
|
|
2150 |
What determines differences in foreign bank efficiency? Sturm, Jan-Egbert. - Munich : CESifo, 2005
|
|