|
211 |
Designing for Confidence A concept for elevating the user’s confidence during a statistical study with artificial intelligence Vo, Stephanie. - Stuttgart : Hochschule der Medien, 2020
|
|
|
212 |
Harnessing function from form: towards bio-inspired artificial intelligence in neuronal substrates Dold, Dominik. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2020
|
|
|
213 |
Künstliche Intelligenz zur Struktur- und Maßsynthese ebener Führungs- und Übertragungsgetriebe Müller, Mario. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2020
|
|
|
214 |
Model-driven software development and verification solutions for safety critical battery management systems Fleischer, Christian. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2020
|
|
|
215 |
Photooxidation von Wasser auf WO3(001): ein kombinierter Ansatz aus periodischen Slabrechnungen, eingebettetem Clustermodell, künstlicher Intelligenz und Quantendynamik Teusch, Thomas. - Oldenburg : BIS der Universität Oldenburg, 2020
|
|
|
216 |
The way to a smarter community: exploring and exploiting data modeling, big data analytics, high-performance computing and artificial intelligence techniques for applications of 2D energy-dispersive detectors in the crystallography community Tosson, Amir. - Siegen : Universitätsbibliothek der Universität Siegen, 2020
|
|
|
217 |
Artificial Intelligence for Efficient Image-based View Synthesis Leimkühler, Thomas. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2019
|
|
|
218 |
Artificial Intelligence for Medical Image Understanding Ghesu, Florin-Cristian. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2019
|
|
|
219 |
Artificial Intelligence im Marketing für verschreibungspflichtige Medikamente. Wie kann AI bei Marketingentscheidungen unterstützen? Lässer, Rafael. - München : GRIN Verlag, 2019, 1. Auflage, digitale Originalausgabe
|
|
|
220 |
Artificial Intelligence im Marketing für verschreibungspflichtige Medikamente. Wie kann AI bei Marketingentscheidungen unterstützen? Lässer, Rafael. - München : GRIN Verlag, 2019, 1. Auflage
|
|