|
221 |
International orientation, marketing mix and the performance of international firms Kraft, Patricia. - Jena : Univ., Wirtschaftswiss. Fak., 2007
|
|
|
222 |
Internationalization of German companies into the Chinese market Bausch, Andreas. - Jena : Univ., Wirtschaftswiss. Fak., 2007
|
|
|
223 |
Jenseits nationaler Produktionsmodelle? Voelzkow, Helmut. - Marburg : Metropolis-Verl., 2007
|
|
|
224 |
Kollektive Marktbeherrschung durch interdependentes Parallelverhalten und deren Missbrauch Jungermann, Frank. - Köln : Heymann, 2007
|
|
|
225 |
Le risque moral par rapport aux fusions & acquisitions Rücker, Saskia. - Stuttgart : Ibidem-Verl., 2007
|
|
|
226 |
Licensing by a monopolist and unionized labor market Mukherjee, Arijit. - Dresden : Univ. of Technology, Fac. of Business Management and Economics, 2007
|
|
|
227 |
M&A in der Bauindustrie? Pauser, Stephan. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl., 2007, 1. Aufl.
|
|
|
228 |
Markteintritt in Japan Haghirian, Parissa. - Wien : LexisNexis ARD Orac, 2007
|
|
|
229 |
Mergers & Acquisitions Aridi, Makram el-. - Hamburg : Kovač, 2007
|
|
|
230 |
Mergers & acquisitions Bern : Haupt, 2007, 1. Aufl.
|
|