|
2801 |
How to continue Stuttgart : Landesinst. für Schulentwicklung, 2005
|
|
|
2802 |
Learning thematic role relations for lexical semantic nets Wagner, Andreas, 2005
|
|
|
2803 |
Lexical strategies of Chinese learners of English in L1-L2 translation Chen, Long, 2005
|
|
|
2804 |
Lietuviški-angliški pokalbiai Kaunas : Šviesa, 2005, 1. leidimas
|
|
|
2805 |
PONS Großwörterbuch Englisch-Deutsch, Deutsch-Englisch Barcelona : Klett Sprachen, 2005, Neubearb., 1. Aufl., Nachdr., premium ed.
|
|
|
2806 |
Poslovni kompas Angleščina Cooper, Gordon. - Ljubljana : Rokus, 2005, 1. izd., 1. natis
|
|
|
2807 |
Re-inventing the "perfect" wheel Pietsch, Lukas. - Hamburg : SFB 538, 2005
|
|
|
2808 |
Wieviel Englisch brauchen die Schweiz und ihre Universitäten? Altermatt, Urs. - Fribourg : Acad. Press, 2005
|
|
|
2809 |
Anglistik und Amerikanistik Hannover : Wiss. Komm. Niedersachsen, 2004
|
|
|
2810 |
Challenging discrete approaches to secondary-predicate constructions Saurenbach, Holger, 2004
|
|