|
301 |
Efficient data structures for distributed and mobile geometry processing Wu, Jianhua, 2006
|
|
|
302 |
Efficient global illumination for dynamic scenes Tawara, Takehiro, 2006
|
|
|
303 |
Event based visualization for user centered visual analysis Tominski, Christian, 2006
|
|
|
304 |
Formoptimierung unter Nebenbedingungen durch Freiform-Deformationen Hechler, Jochen Kai, 2006
|
|
|
305 |
Generierung von Struktureditoren für anspruchsvolle visuelle Sprachen Schmidt, Carsten, 2006
|
|
|
306 |
Geometric computing in computer graphics and robotics using conformal geometric algebra Hildenbrand, Dietmar, 2006
|
|
|
307 |
Hardware assisted occlusion culling for scene graph systems Staneker, Dirk, 2006
|
|
|
308 |
Hardware-beschleunigte Textur-Extraktion für ein fotorealistisches prädiktives Display Burkert, Tim, 2006
|
|
|
309 |
Interactive terrain rendering Dachsbacher, Carsten. - Erlangen : Inst. für Informatik, 2006
|
|
|
310 |
Interactive terrain rendering Dachsbacher, Carsten, 2006
|
|