|
3241 |
Sprache intermedial Berlin/Boston : De Gruyter, 2010
|
|
|
3242 |
Subjekt – Identität – Person? Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2010
|
|
|
3243 |
The black sheep effect as a function of information processing depth Reese, Gerhard, 2010
|
|
|
3244 |
The corporate blog as an emerging genre of computer-mediated communication Puschmann, Cornelius. - Göttingen : Universitätsverlag Göttingen c/o SUB Göttingen, 2010
|
|
|
3245 |
The End of Reading Trend, David. - New York : Peter Lang Verlag, 2010, digitale Originalausgabe
|
|
|
3246 |
Theorien der Medien Weber, Stefan. - Stuttgart : UTB GmbH, 2010, 2. Aufl.
|
|
|
3247 |
Theory of Reasoned Action - Theory of Planned Behavior Rossmann, Constanze. - Baden-Baden : Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2010, 1. Auflage
|
|
|
3248 |
Transference of relationship qualities to a virtual world Schönbrodt, Felix D., 2010
|
|
|
3249 |
Über das Filmbild hinaus… Die Präsenz des Absenten in der Filmrezeption Kruse, Patrick. - Stuttgart : ibidem, 2010
|
|
|
3250 |
Values of German Media Users Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2010
|
|