|
341 |
Improving the feasibility of precision-oriented HPSG parsing Cramer, Bart. - Saarbrücken : German Research Center for Artificial Intelligence, 2011
|
|
|
342 |
Intrinsic and extrinsic approaches to recognizing textual entailment Wang, Rui. - Saarbrücken : German Research Center for Artificial Intelligence, 2011
|
|
|
343 |
Investigations on hierarchical phrase-based machine translation Torres, David Vilar, 2011
|
|
|
344 |
Kompetenzen für aufgabenorientiertes Fremdsprachenunterrichten Raith, Thomas. - Tübingen : Narr, 2011
|
|
|
345 |
Kompetitive Multiplayer Games in der Schule Maglić, Marko. - Frankfurt, M. : Lang, 2011
|
|
|
346 |
Lesart und Rezipienten-Text Wienen, Markus. - Frankfurt, M. : Lang, 2011
|
|
|
347 |
Modelling solution step discussions in tutorial dialogue Buckley, Mark. - Saarbrücken : German Research Center for Artificial Intelligence, 2011
|
|
|
348 |
Moodle im Fremdsprachenunterricht Strasser, Thomas. - Boizenburg : Hülsbusch, 2011, Als Ms. gedr.
|
|
|
349 |
Nonverbale Komponenten der Bedeutungserklärung in Fremdsprachen-Tandems Zahra, Ahmad. - München : Iudicium, 2011
|
|
|
350 |
Polyfunktionalität und Desambiguierung Häusler, Sabine. - Hamburg : Kovač, 2011
|
|