|
361 |
High fluid intelligence and analogical reasoning Preusse, Franziska. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
362 |
How conflict-specific is cognitive control? Nigbur, Roland. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
363 |
How do elite athletes lead themselves? Heiss, Christian. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
364 |
Implicit Motives and Affect Kordik, Annette. - Erlangen : Universitätsbibliothek der Universität Erlangen-Nürnberg, 2011
|
|
|
365 |
Interkulturelle Aspekte von Schuldgefühlen und Depression : Ein Vergleich zwischen Deutschland und Chile Conradi, Ania. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2011
|
|
|
366 |
Investigation of examiner effects on test takers in standardized achievement tests with special regard to gender Vormittag, Isabella. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
367 |
Johann Fischarts Dämonomanie Schüz, Jonathan. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
368 |
Language, Philosophy and Judaism in the Work of Emmanuel Levinas and Franz Rosenzweig Richter, Silvia. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2011
|
|
|
369 |
Measurement of the implicit and explicit achievement motive Rozhkova, Maria. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2011
|
|
|
370 |
Motivation zur Testbearbeitung in adaptiven und nicht-adaptiven Leistungstests Asseburg, Regine, 2011
|
|