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Ergebnis der Suche nach:
"128566906"
im Bestand: Gesamter Bestand
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31
Towards a better understanding: price-to-earnings ratios of high-growth firms
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2013, 2, S. 6-8
32
Elektronische Kreditmarktplätze: Funktionsweise, Gestaltung und Erkenntnisstand bei dieser Form des "Peer-to-Peer Lending„
Enthalten in Kredit und Kapital Bd. 45, 2012, Nr. 3: 289-311
33
The value of financial innovations
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2012, 3, S. 4-5
34
How to make IT projects accountable in the network economy
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2011, 2, S. 4-5
35
Recommendation intention and customer value in banking
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2010, 3, S. 4-5
36
A smart way to more transparency
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2009, 4, S. 3
37
Hot or not? Usage of Web 2.0 applications by retail banking customers
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2009, 1, S. 6-8
38
How incentive-based customer acquisition affects the value of the customer base
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2009, 4, S. 4-5
39
Virtuelle Börsen im Marketing : wie Erkenntnisse aus der Finanzmarktforschung Marketingprobleme lösen können
Enthalten in Forschung Frankfurt 22.2004, Nr. 3-4, S. 53-55
40
Pricing of consumer loans on electronic lending marketplaces - (comm-)unity is strength?
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2008, 3, S. 4-5
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