|
401 |
Ökonomische Bildung im Französischunterricht Stuttgart : Ibidem-Verl., 2013
|
|
|
402 |
Polysemie als Verfahren lexikalischer Motivation Marzo, Daniela. - Tübingen : Narr, 2013
|
|
|
403 |
Proceedings of the VI Nereus International Workshop: Theoretical Implications at the Syntax-Semantics Interface in Romance International Workshop Theoretical Implications at the Syntax-Semantics Interface in Romance (2012 : Köln). - Konstanz : Fachbereich Sprachwiss. der Univ., Sekretariat, 2013
|
|
|
404 |
Pseudorelative, gerundi e infiniti nelle varietà romanze Casalicchio, Jan. - Muenchen : LINCOM Europa, 2013
|
|
|
405 |
Sens et signification dans les espaces francophones Bruxelles : PIE Lang, 2013
|
|
|
406 |
Sprachkontakt, Sprachvariation, Migration Frankfurt, M. : Lang-Ed., 2013
|
|
|
407 |
Sprachmittlung im Fremdsprachenunterricht Tübingen : Narr, 2013
|
|
|
408 |
Studies in phonetics, phonology and sound change in Romance München : LINCOM Europa, 2013
|
|
|
409 |
The effectiveness of corrective feedback and the role of individual differences in language learning Mifka Profozic, Nadia. - Frankfurt, M. : Lang-Ed., 2013
|
|
|
410 |
Theorien und Methoden der romanischen Sprachwissenschaft Pirazzini, Daniela. - Berlin : De Gruyter, 2013
|
|