|
451 |
Fördert der Einsatz von Lernstrategien das Verstehen epischer Texte? Schöffl, Susan, 2005
|
|
|
452 |
Formationen von "Fortschritt" Lehmann, Klaus R., 2005
|
|
|
453 |
Statistical machine translation with cascaded probabilistic transducers Vogel, Stephan, 2005
|
|
|
454 |
Statistical parsing with non-local dependencies Dienes, Péter. - Saarbrücken : German Reseach Center for Artificial Intelligence, 2005
|
|
|
455 |
Tense, aspect and temporal homogeneity Arosio, Fabrizio. - Tübingen : Seminar für Sprachwiss., Univ., 2005
|
|
|
456 |
Towards an optimal theory of reflexivization Fischer, Silke. - Tübingen : Seminar für Sprachwiss., Univ., 2005
|
|
|
457 |
Towards more human and intuitive speech dialogue systems Nöth, Elmar, 2005
|
|
|
458 |
Ein computerlinguistisches Lexikon als komplexes System Fitschen, Arne. - Stuttgart : IMS, 2004
|
|
|
459 |
Kommunizieren in der Fremdsprache: zur Funktion von Stereotypisierungen im fremdsprachlichen Unterricht Ziegler, Gudrun, 2004
|
|
|
460 |
Statistical language models with structural elements Weilhammer, Karl, 2004
|
|