|
41 |
TranslatorInnen als SprachlehrerInnen: Eignung und Einsatz Sinclair, Katerina. - Berlin : Frank & Timme Verlag für wissenschaftliche Literatur, [2021]
|
|
|
42 |
Verb-second as a reconstruction phenomenon Freitag, Constantin. - Berlin : De Gruyter, [2021]
|
|
|
43 |
Voice syncretism Bahrt, Nicklas N.. - Berlin, Germany : Language Science Press, 2021
|
|
|
44 |
Fremdsprachenunterricht als Ereignis Hensel, Alexandra. - Berlin : Schibri-Verlag, [2020]
|
|
|
45 |
[Las creencias de autoeficacia del estudieantado de traducción: una radiografía de su desarrollo] Las creencias de autoeficacia del estudiantado Haro Soler, María del Mar. - München : AVMpress, 2020
|
|
|
46 |
Motivation in CLIL: research in secondary education in the Galician context Galán-Rodríguez, Noelia Mª. - Berlin : Peter Lang, [2020]
|
|
|
47 |
[Opacity, minority, and familiality the chronicles of the closet] Opacity - minority - improvisation T., Anna. - Bielefeld : transcript, [2020], [1. Auflage]
|
|
|
48 |
Syntaktische Kartografie der generativen Negationsmodelle im Jiddischen, Deutschen und Polnischen Orsson, Dorota. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2020, [1. Auflage]
|
|
|
49 |
The morphosyntax of negative markers De Clercq, Karen. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2020], [1. Auflage]
|
|
|
50 |
[On the role of metacognitive proficiency in translation] Theory of mind in translation Sturm, Annegret. - Berlin : Frank & Timme, Verlag für wissenschaftliche Literatur, [2020]
|
|