|
41 |
Web-basiert vermittelter Wissenstransfer im Sprachtraining Weilage, Christopher. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2012
|
|
|
42 |
Flattering and flaming Arendholz, Jenny, 2011
|
|
|
43 |
Lexico-grammatical properties of abstracts and research articles. A corpus-based study of scientific discourse from multiple disciplines. Holtz, Mônica. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt, 2011
|
|
|
44 |
Acquiring the transitive construction Dittmar, Miriam. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2010
|
|
|
45 |
Coherence and cohesion in early immersion students' L2 narratives Möller, Christine. - Paderborn : Universitätsbibliothek, 2010
|
|
|
46 |
Darstellendes Spiel auf Englisch als Perspektive für den bilingualen Sachfachunterricht Wedel, Heike, 2010
|
|
|
47 |
From monologue to dialogue? Hoffmann, Christian R., 2010
|
|
|
48 |
Integration von Schlüsselkompetenzen im Englischstudium durch E-Learning Phan Tan, Thanh-Thu. - Hannover : Technische Informationsbibliothek und Universitätsbibliothek Hannover, 2010
|
|
|
49 |
Open the door to English with your native language Wu, Tong, 2010
|
|
|
50 |
Plural processing in native speakers and learners of English Poschen, Marie-Louise, 2010
|
|