|
51 |
I feel, therefore I learn – Effectiveness of affect induction interventions and possible covariates on learning outcomes Münchow, Hannes. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
52 |
Inter-Individual Differences in Within-Person Effects – Methodological Considerations and an Empirical Example in the Framework of Self-Determination Theory Neubauer, Andreas B.. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2017
|
|
|
53 |
Interview mit einem Narzissten Rudloff, Angela. - Stadtilm : Angela Rudloff, 2017
|
|
|
54 |
Lass ihn gehen Rudloff, Angela. - Stadtilm : Angela Rudloff, 2017
|
|
|
55 |
Processing fluency and judgment Bahník, Štěpán. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
56 |
The Unconscious Formation of Motor and Abstract Intentions Soon, Chun Siong. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2017
|
|
|
57 |
Traumdeutung für Aufgeweckte Schlau, Dietmar. - Vöhrenbach : Perlboot Verlag, 2017
|
|
|
58 |
Wirksamkeit präventiver Interventionen zur sozio-emotionalen Förderung bei Kindern und Jugendlichen mit Migrationshintergrund Schulz, Sebastian. - Jena : Friedrich-Schiller-Universität Jena, 2017
|
|
|
59 |
Altersunterschiede in der Emotionalen Reaktivität und Emotionsregulation:Eine Frage der Multidirektionalität? Neumann, Robert. - Leipzig : Universitätsbibliothek Leipzig, 2016
|
|
|
60 |
Cognitive Processes Underlying Heuristic Decision Making Dummel, Sebastian. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|