|
81 |
Schuld und Sühne der Medici. Der Tod Großherzog Francescos I. und seine Folgen für die Kunst (1587–1628) Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
82 |
The barbarous and noble enemy. Pictorial representations of the Battle of Lepanto Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
83 |
The female contribution Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
84 |
"The marvel not only of Rome, but of all Italy": the Galleria Colonna, its design history and pictorial programme 1661-1700 Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
85 |
The original setting of the early life of Taddeo series: a new reading of the pictorial program in the Palazzo Zuccari, Rome Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
86 |
Travelling objects: transfers between France, Florence and Lorraine (1589-1627) Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
87 |
Un cardinal-légat au pays des hérétiques: la perception de la cour de France par Alexandre de Médicis et sa suite (1596-1598) Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
88 |
Vincenzo Giustinianis "humor peccante". Die innovative Antikenpräsentation in den beiden Galerien des Palazzo Giustiniani zu Rom, ca. 1630 – 1830 Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
89 |
Was hat Barock mit Ästhetik zu tun? Anmerkungen zur Tagung "Estetica Barocca" Rom, 6.-9. März 2002 Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|
|
90 |
Zwischen David und Augustus. Rom und Florenz in der Selbstdarstellung von Großherzog Ferdinando I de' Medici (1587-1609) Strunck, Christina. - Heidelberg : arthistoricum.net, 2019
|
|