|
81 |
Adaptives Feedback zur Unterstützung des selbstregulierten Lernens durch Experimentieren Marschner, Jessica, 2011
|
|
|
82 |
Adult age differences in visual attention and working memory Störmer, Viola Sophie, 2011
|
|
|
83 |
Age-related differences in episodic memory retrieval Sprondel, Volker, 2011
|
|
|
84 |
Cognitive factors in evaluative conditioning Kattner, Florian, 2011
|
|
|
85 |
Development of declarative memory in preterm and full-term born children Brunnemann, Nicole, 2011
|
|
|
86 |
Die soziale und emotionale Relevanz von motivationalen Bedeutungssystemen für Lern- und Leistungssituationen Barrera, Andrea Eugenia, 2011
|
|
|
87 |
Emotional modulation of motor memory formation Önal-Hartmann, Cigdem, 2011
|
|
|
88 |
Förderung von selbstreguliertem Lernen im schulischen Kontext Kistner, Saskia, 2011
|
|
|
89 |
Geschlechtsunterschiede in Motivation und Strategiesystematik beim selbstregulierten Erlernen eines Computerprogramms Beierlein, Constanze, 2011
|
|
|
90 |
Individual differences in conflict adaptations Keye, Doris, 2011
|
|