|
81 |
Politik im Spot-Format Wiesbaden : VS, Verl. für Sozialwiss., 2008, 1. Aufl.
|
|
|
82 |
Posters, propaganda and persuasion in election campaigns around the world and through history Seidman, Steven A.. - New York, NY : Lang, 2008
|
|
|
83 |
Programmfabrik gegen Medienimperium Burkhardt, Sophia. - Baden-Baden : Nomos, 2008, 1. Aufl.
|
|
|
84 |
Volksparteien im Wahlkampf Kosack, Sven. - Saarbrücken : VDM Verlag Dr. Müller, 2008
|
|
|
85 |
A comparison and analysis of political campaigning in the US and Germany Rost, Daniel. - Freiberg : TU Bergakad., 2007
|
|
|
86 |
Communication in political campaigns Benoit, William L.. - New York : Lang, 2007
|
|
|
87 |
Der gesamtdeutsche Wähler Baden-Baden : Nomos, 2007, 1. Aufl.
|
|
|
88 |
Der virtuelle Wahlkampf Hübel, Anne-Katrin. - Saarbrücken : VDM, Müller, 2007
|
|
|
89 |
Die US-amerikanische First Lady und die Inszenierung der Präsidentenehe in den Wahlkämpfen 1964 - 1996 Weiss, Christine, 2007
|
|
|
90 |
Massenmedien Schwalbach/Ts.-Limesstadt : Wochenschau-Verl., 2007
|
|