|
971 |
Texturierung und Visualisierung virtueller 3D-Stadtmodelle Lorenz, Haik, 2010
|
|
|
972 |
The algorithms and principles of non-photorealistic graphics Geng, Weidong. - Hangzhou : Zhejiang Univ. Press, 2010
|
|
|
973 |
The Algorithms and Principles of Non-photorealistic Graphics Geng, Weidong. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2010
|
|
|
974 |
Three-dimensional model analysis and processing Hangzhou : Zhejiang Univ. Press, 2010
|
|
|
975 |
Three-Dimensional Model Analysis and Processing Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2010
|
|
|
976 |
Towards Predictive Rendering in Virtual Reality Meseth, Jan. - Saarbrücken : VDM Verlag Dr. Müller, 2010, 1. Aufl.
|
|
|
977 |
Verteilt agierendes System zur Bereitstellung von geometrie- und bild-basierten Approximationen für das Multiresolution Rendering Hilbert, Karsten, 2010
|
|
|
978 |
Verteilt agierendes System zur Bereitstellung von geometrie- und bildbasierten Approximationen für das Multiresolution Rendering Hilbert, Karsten, 2010
|
|
|
979 |
Video compression systems for low-latency applications Beuschel, Ralf Michael, 2010
|
|
|
980 |
Video compression systems for low-latency applications Beuschel, Ralf Michael, 2010
|
|