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Media Cultures of Value. Economy, Politics, and Art in WEB 3. Introduction Bennke, Johannes. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2025
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Verbundprodukte – Wie Kundenorientierung, Digitalisierung und Verkaufsgeschick das Rechnungswesen provozieren Enthalten in Schmalenbach Impulse Bd. 2, 2022, Nr. 3
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Strengthening Township Economies in South Africa: the Case for Better Regulation and Policy Innovation Enthalten in Urban forum 14.9.2019: 1-18
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Voting for Burden Sharing Rules in Public Goods Games Enthalten in Environmental and resource economics 30.4.2016: 1-23
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Timeless, Modern, and German?: The Re-Mapping of Bavaria through the Marketing of Tourism, 1800-1939 Rosenbaum, Adam, 2015
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Optimal Damages Multipliers in Oligopolistic Markets Enthalten in Journal of institutional and theoretical economics Bd. 171, 2015, Nr. 4: 622-640
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Optimal Damages Multipliers in Oligopolistic Markets Enthalten in Working paper series 2012‐08
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Auswirkungen der Wirtschaftskrise auf die Innovationstätigkeit der Unternehmen in Deutschland Enthalten in Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung Bd. 80, Nr. 3
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Auswirkungen der Wirtschaftskrise auf die Innovationstätigkeit der Unternehmen in Deutschland Enthalten in Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung Bd. 80, 2011, Nr. 3: 13-33
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Bertrand Competition in Markets with Network Effects and Switching Costs Enthalten in The B.E. journal of economic analysis & policy Bd. 11, 2011, Nr. 1. 58 S.
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