|
1 |
Prosodic encoding of sentence mode and focus in L2 Schliesser, Johannes. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
2 |
The Ultimate Force of Emotions in Communication Rostomyan, Anna. - Düren : Shaker, 2022, 1. Auflage
|
|
|
3 |
Chinese University Students’ Test-taking Motivation, Metacognitive Awareness, and Test Performance in EFL Listening Xu, Jian. - Hamburg : Kovac, J, 2020, Auflage
|
|
|
4 |
Den Thatcherismus lehren Eick, Stefan Alexander. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2020
|
|
|
5 |
Authentisierungsprozesse und die Nutzung Fremdsprachlicher «Affordances» in Bilingualen Schülerlaborprojekten Vanderbeke, Marie Gesine. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
6 |
Die politische Dimension als didaktischer Lerngegenstand in Lehrwerken für den Englischunterricht Kuhn, Janina. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
7 |
Genustransfer durch «Thinking for Speaking» Hirt, Katharina. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
8 |
Scenario Negotiation in Online Debates about the European Union Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
9 |
The Role of (Deliberate) Metaphor in Communicating Knowledge in Academic Discourse Beger, Anke. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
10 |
Positive und negative Höflichkeit in der Interimssprache Schröter, Christian. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018
|
|