|
101 |
Beliefs von Lehrkräften zum Lehren und Lernen von Arithmetik Bräunling, Katinka. - Wiesbaden : Springer Spektrum, [2017], [1. Aufl.]
|
|
|
102 |
Combining partial Jacobian computation and preconditioning Rostami, Mohammad Ali. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2017, 1. Auflage
|
|
|
103 |
Commutability of Γ-limits in problems with multiple scales Jesenko, Martin. - Berlin : Logos Verlag Berlin GmbH, [2017]
|
|
|
104 |
Computational complexity theory for advanced function spaces in analysis Steinberg, Florian. - Darmstadt, 2017
|
|
|
105 |
Construction of harmonic maass forms in small weight Rohloff, Marc. - Heidelberg, [2017]
|
|
|
106 |
Contributions to machine learning and psychometrics Philipp, Michel. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2017, 1. Auflage
|
|
|
107 |
[Moderatorinnen und Moderatoren zum Thema Datenanalyse im Unterricht der Sekundarstufe I qualifizieren] Datenanalyse in der Sekundarstufe I als Fortbildungsthema Wassong, Thomas. - Wiesbaden : Springer Spektrum, [2017]
|
|
|
108 |
Derivation of effective models for reaction-diffusion processes in multi-component media Gahn, Markus. - Aachen : Shaker Verlag, 2017
|
|
|
109 |
Dynamics of stochastic evolution equations in banach spaces Neamţu, Alexandra-Aurelia. - Jena, 2017
|
|
|
110 |
Ein neuer Netzbewegungslöser für große Verformungen basierend auf der Centroidal-Voronoi-Tessellierung Wambold, Witalij. - Aachen : Shaker Verlag, 2017, [1. Auflage]
|
|