|
1001 |
Theorie, Aufgabentypologie und Unterrichtspraxis inter- und transkultureller Literaturdidaktik Freitag-Hild, Britta. - Trier : Wiss. Verl. Trier, 2010
|
|
|
1002 |
Topicalization and stress clash avoidance in the history of English Speyer, Augustin. - Berlin : de Gruyter Mouton, 2010
|
|
|
1003 |
Topicalization and Stress Clash Avoidance in the History of English Speyer, Augustin. - Berlin/Boston : De Gruyter, 2010
|
|
|
1004 |
Tracing the history of English Fischer, Roswitha. - Darmstadt : Wiss. Buchges., 2010, Sonderausg., 2., unrev. ed.
|
|
|
1005 |
Variation in English and German nominal coreference Kunz, Kerstin. - Frankfurt, M. : Lang, 2010
|
|
|
1006 |
Zum Verhältnis von allgemeiner Didaktik und Fachdidaktik Englisch Haß, Frank. - Berlin : Pro Business, 2010, 1. Aufl.
|
|
|
1007 |
55 Stundeneinstiege Englisch Anders, Heidi. - Donauwörth : Auer, 2009, 1. Aufl.
|
|
|
1008 |
Abschlussprüfung Englisch Berlin : Cornelsen, 2009, Hauptschule Bayern
|
|
|
1009 |
Acquiring the transitive construction Dittmar, Miriam, 2009
|
|
|
1010 |
Already got a compliment today? Werthwein, Daniela Christina. - St. Augustin : Asgard-Verl., 2009
|
|