|
111 |
Constructive Alignment als didaktisches Konzept Enthalten in Journal Hochschuldidaktik 2013, 1+224. Jahrgang 2013 Heft 1 und 2
|
|
|
112 |
Leonardo-Effekte Enthalten in Weimarer Beiträge 59.2013, Heft 2, S. 167-189
|
|
|
113 |
Weder kompensatorisch noch unnütz : Prof. Peter Strohschneider sprach im Rahmen der 1. Westberg-Vorlesung über die Rolle der Geisteswissenschaften in der Gesellschaft Enthalten in Goethe-Universität Frankfurt am Main: Uni-Report 46.2013, Nr. 1, S. 7
|
|
|
114 |
Zur Interdisziplinarität der Geisteswissenschaften Enthalten in Justus-Liebig-Universität Gießen: Gießener Universitätsblätter 29.1996
|
|
|
115 |
Long-term digital preservation: a digital humanities topic? Enthalten in Historical social research Bd. 37, 2012, Nr. 3: 201-217
|
|
|
116 |
If you build it, will we come? Large scale digital infrastructures as a dead end for Digital Humanities Enthalten in Historical social research Bd. 37, 2012, Nr. 3: 165-186
|
|
|
117 |
Taking the long view: from e-Science humanities to humanities digital ecosystems Enthalten in Historical social research Bd. 37, 2012, Nr. 3: 147-164
|
|
|
118 |
The role of markup in the digital humanities Enthalten in Historical social research Bd. 37, 2012, Nr. 3: 125-146
|
|
|
119 |
Core or periphery? Digital Humanities from an archaeological perspective Enthalten in Historical social research Bd. 37, 2012, Nr. 3: 86-105
|
|
|
120 |
DH is us or on the unbearable lightness of a shared methodology Enthalten in Historical social research Bd. 37, 2012, Nr. 3: 77-85
|
|