|
1111 |
Sportlehrer*in-Werden Haverich, Ann Kristin. - Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2020
|
|
|
1112 |
Staatliche Reformpädagogik in der Weimarer Zeit Franke, Claudia. - Hildesheim : Universitätsverlag Hildesheim, 2020
|
|
|
1113 |
Stimmungen weben Jung, Julia. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2020], [1. Auflage]
|
|
|
1114 |
Strategieflexibilität und -adaptivität in der Nutzung halbschriftlicher Additions- und Subtraktionsstrategien im 3. Schuljahr Arend, Julia. - Kassel : kassel university press, [2020]
|
|
|
1115 |
Studienbezogene Auslandsaufenthalte in den Ingenieurwissenschaften - ein akteurtheoretischer Ansatz Grübener, Sabrina. - Aachen : Apprimus Verlag, 2020, 1. Auflage
|
|
|
1116 |
Supporting play-based learning in primarym mathematics curriculum Demir, Mehmed Raci. - Berlin : Peter Lang, [2020]
|
|
|
1117 |
Tertiary student migration from Central Asia to Germany Abdullaeva, Nargiza. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2020], [1st edition]
|
|
|
1118 |
Textlose Bilderbücher Krichel, Anne. - Münster : Waxmann, 2020, [1. Auflage]
|
|
|
1119 |
The perception of employer banding in relation with organizational commitment, organizational identification and communication climate in higher education institutions Vatansever Durmaz, İsmet Burçak. - Berlin : Peter Lang, 2020
|
|
|
1120 |
The Perception of Employer Branding in relation with Organizational Commitment, Organizational Identification and Communication Climate in Higher Education Institutions Vatansever Durmaz, İsmet Burçak. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2020
|
|