|
121 |
On the existence and uniqueness of Glosten-Milgrom price processes Riedel, Matthias. - Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2014
|
|
|
122 |
Opportunity Recognition in Großunternehmen Lingel, Julia. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2014
|
|
|
123 |
Pfadbruch im Diskurs Haussmann, Daniel. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2014
|
|
|
124 |
Probleme und Förderung der gewerblichen kleinen und mittleren Unternehmen im Jemen/Taiz : Eine wirtschaftswissenschaftliche Untersuchung zur Bildungs-und Sozialentwicklung Al-Mekhlafi, Adeeb Othman Dbwan. - Rostock : Universität Rostock, 2014
|
|
|
125 |
Protected Areas, the Tourist Bubble and Regional Economic Development - Two Case Studies from Mexico and Morocco Arnegger, Julius. - Würzburg : Würzburg University Press, 2014
|
|
|
126 |
Religiöse Prägungen unternehmerischen Handelns im hinduistisch – buddhistischen Kulturkreis Wegner, Elisabeth. - Siegen : Universitätsbibliothek der Universität Siegen, 2014
|
|
|
127 |
Revenue Management with Repeated Competitive Interactions Zimmermann, Benedikt. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2014
|
|
|
128 |
Sambia in der 3. Republik Nguyen, Cao Thanh. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät I, 2014
|
|
|
129 |
Six essays on stochastic and deterministic dynamic pricing and advertising models Schlosser, Rainer. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, 2014
|
|
|
130 |
Strategies for risk oriented inspections between customers and suppliers in agri-food supply chains O'Hagan, Juliane. - Bonn : Universitäts- und Landesbibliothek Bonn, 2014
|
|