|
131 |
Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education Berlin/Boston : De Gruyter, 2023, 1. Auflage
|
|
|
132 |
Developing Translanguaging Repertoires in Critical Teacher Education Berlin/Boston : De Gruyter Mouton, 2023
|
|
|
133 |
Developing translanguaging repertoires in critical teacher education Berlin : De Gruyter Mouton, [2023]
|
|
|
134 |
[Die kubanoamerikanische Sprechergemeinschaft in New Jersey und New York City] Die kubanoamerikanische Sprechergemeinschaft in West New York und New York City Joost, Lena. - Berlin : Logos Verlag Berlin, [2023]
|
|
|
135 |
Differently literate: vernacular medium learners and the teaching of English in Telangana Prashanth, Nittala Noel Anurag. - Muenchen : LINCOM GmbH, 2023
|
|
|
136 |
Diversity in 21st century linguistics Berlin : Peter Lang, [2023]
|
|
|
137 |
E-learning in English medium instruction (EMI): academic language for university students Piquer-Píriz, Ana Maria. - Bern : Peter Lang, [2023]
|
|
|
138 |
Easy-to-Read als Differenzierungsinstrument für neu zugewanderte Schüler*innen im Englischunterricht Quast, Michaela. - Berlin, Germany : J.B. Metzler, [2023]
|
|
|
139 |
Easy-to-Read als Differenzierungsinstrument für neu zugewanderte Schüler*innen im Englischunterricht Quast, Michaela. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2023, 1. Auflage 2023
|
|
|
140 |
Englisch Kemeth, Jürgen. - [Hiltpoltstein : AfG media, 2023, 2. Auflage
|
|