|
131 |
Projektiv-Evaluatives Priming Weinreich, André. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
132 |
Prozedurales Lernen bei Zwangsstörungen McGrow, Anja. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
133 |
Rewards are not always bad for fun: Undermining the Undermining Effect Using Task-Congruent Rewards Steiner, Susanne. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
134 |
The relevance of mental images Strasser, Alexandra. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
135 |
Understanding age-related prospective memory performance: The role of cognitive, motivational and emotional mechanisms associated with age differences in the delayed execution of intended actions Schnitzspahn, Katharina. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2011
|
|
|
136 |
Unimodal and crossmodal processing of visual and kinesthetic stimuli in working memory Seemüller, Anna Christine. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2011
|
|
|
137 |
Visuelle Navigation Lich, Matthias. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2011
|
|
|
138 |
Wirkungsanalyse kognitiver Lernwerkzeuge Kunert, Sebastian. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
139 |
Affective modulation of executive functions: does it happen? Eber, Jutta, 2010
|
|
|
140 |
Auswirkungen akuten psychosozialen Stresses auf Feedback-basiertes Lernen Petzold, Antje, 2010
|
|