|
141 |
Stance devices in tourism-related research articles: a corpus-based study Álvarez-Gil, Francisco J.. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
142 |
Strategisches Tourismusmarketing Wiesner, Knut A.. - Berlin : Erich Schmidt Verlag GmbH & Co, 2022, neu bearbeitete Auflage
|
|
|
143 |
Strategisches Tourismusmarketing Wiesner, Knut A.. - Berlin : Erich Schmidt Verlag, 2022, 3., neu bearbeitete Auflage
|
|
|
144 |
Sustainable tourism dialogues in Africa Berlin : De Gruyter, [2022]
|
|
|
145 |
Sustainable Tourism Dialogues in Africa Berlin/Boston : De Gruyter, 2022
|
|
|
146 |
Sustainable Tourism Dialogues in Africa Berlin/Boston : De Gruyter, 2022, 1. Auflage
|
|
|
147 |
[Tourismus vor, während und nach Corona] Tourism before, during and after Corona Jäggi, Christian J.. - Wiesbaden, Germany : Springer, [2022]
|
|
|
148 |
[Tourismus vor, während und nach Corona] Tourism before, during and after Corona Jäggi, Christian J.. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2022, 1st edition 2022
|
|
|
149 |
Tourism Governance Berlin/München/Boston : De Gruyter Oldenbourg, 2022
|
|
|
150 |
Tourism Governance Berlin/München/Boston : De Gruyter, 2022, 1. Auflage
|
|