|
151 |
Vertical Price Coordination and Brand Care Ahlert, Dieter. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2013
|
|
|
152 |
Wachstum durch Internationale Strategische Allianzen untersucht am Beispiel Renault-Nissan Putz, Andreas. - München : GRIN Verlag GmbH, 2013
|
|
|
153 |
Acquisitions of Chinese Enterprises Martin, Sebastian. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
154 |
An Empirical Assessment of the 2004 EU Merger Policy Reform Duso, Tomaso. - Düsseldorf : Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), 2012
|
|
|
155 |
An equilibrium analysis of efficiency gains from mergers Jovanovic, Dragan. - Düsseldorf : DICE, 2012
|
|
|
156 |
An Equilibrium Analysis of Efficiency Gains from Mergers Jovanovic, Dragan. - Düsseldorf : Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), 2012
|
|
|
157 |
Buy-outs durch Private Equity-Gesellschaften Dürler, Stefan. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
158 |
Die "weichen" Faktoren von Mergers & Acquisitions Gerth, Alexander M.. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
159 |
Due Diligence Gehrmann, Cornelius. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|
|
160 |
Due Dilligence in Deutschland Kazmierczak, Sandra. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag, 2012, neue Ausg.
|
|